22 feb 2010

Catalonia Business School





Com cada any, Financial Times publica l'última setmana de gener el seu rànquing anual dels millors programes MBA del món. Aquest fet capta l'atenció de les escoles de negocis, dels candidats que ara s'estan preparant per sol·licitar una plaça en un MBA i també de les empreses que recluten graduats recents. En l'edició d'enguany, dos dels programes que s'ofereixen a Barcelona, els MBA d'IESE i Esade, han tornat a aparèixer entre els 20 millors del món. Concretament, les dues escoles destaquen per la progressió professional i la capacitat de mobilitat internacional dels seus exalumnes, aspectes en què el Financial Times situa tant a Esade com a IESE d'entre les 10 millors del món. Els antics alumnes dels MBA d'Esade, l'IESE, EADA, EAE o la UPF contribueixen a projectar al món la marca Barcelona i, per extensió, també la marca Catalunya. Fer país en el segle XXI és la suma d'una idea "macro", construir una marca global de prestigi, i una idea "micro", fabricar petits grans referents, per a l'acció individual impulsada per uns valors sòlids. Els milers d'antics alumnes de MBA que han passat per Barcelona (més de 700 cada any) per obtenir una formació de qualitat a escala global són una extraordinària xarxa de talent que amb la seva trajectòria professional i el seu relat personal donen valor a la marca Barcelona com a centre internacional per a la formació. Del grau de satisfacció i acompliment durant la seva estada a Catalunya en dependrà el seu compromís futur: un compromís feble, que recordi la seva estada com una experiència turística high-cost, o un compromís fort, que amb decisions concretes retorni a la ciutat o al país allò que un dia els va aportar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario